Till start




10 dagar kvar..!

2008-04-29 10:16:40

Igår gick det bra hos barnmorskan.. =) Sf-måttet låg kvar på samma (37) men Pyret hade sjunkit ner längre, så det var inte så konstigt att det inte ökat.. Mitt järnvärde var oxå toppenbra.. =) Är nog därför som man inte är så trött tror jag.. Barnmorskan kände å klämde lite, å hon sa att det verkar vara en normalstor bäbis, alltså ungefär tre kilo.. =)
Hjärtrytmen låg på 150 i snitt den här gången.. Men eftersom hon kännt å klämt å puttat på bäbisen, så var det ju inte så lätt att få ett bra mellanvärde den här gången heller.. haha. Värsta rygbyspelaren därinne.. =P

Å nu kan vi börja räkna ner på fingrarna.. Haha.. 10 dagar kvar till BF. Nu är det verkligen nära.. =)

Man undrar ju lite om man ska bli mamma när man fortfarande är 23, eller om man ska hinna fylla 24.. Troligtvis hinner jag väl fylla.. Lär väl få gå över tiden, så.. Snacka om att födelsedagen hamnar i skymundan i ett sånt här läge.. haha.. Men det gör inget. Jag delar gärna min födelsedag med Pyret om det skulle bli så.. =)

Är otroligt fikasugen idag.. Får nog börja sms-trakassera alla jag känner tills nån tycker tillräckligt synd om mej å offrar sej på en fika.. =P Härligt väder oxå.. Ska nog försöka ta mej ut lite i solen idag..



SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: