Till start




Helgen som gick..

2008-04-20 23:00:43

Ja, så var den här helgen oxå över.. Suck. Det är himla mysigt att ha älsklingen hemma på dagarna, så veckorna är riktigt tråkiga om man jämför.. =( Men men.. Nån måste ju jobba när jag bara går hemma å dräller hela dagarna.. =P Men inte så illa att få gå hemma med betalning förståss.. Även om det inte är mycket, så är det ju alltid NÅGOT liksom.. Hade nog inte velat jobba nu ändå, när jag sover så dåligt om nätterna.. =(

I fredags var det BM-besök igen.. Himla trevliga nyheter hade hon.. =) För det första hade jag inte gått upp ett hekto i vikt, snarare gått ner, eftersom vågen visade exakt samma som för två veckor sedan, men jag har fått MASSA vätska i benen nu, som jag inte hade då.. Men det var ju trevligt att se att man kanske kanske kanske kan hålla sej under hundrastrecket.. would be nice.. *hålla tummarna*
Sen var det mätning. 37 cm. Bara en cm har det växt på två veckor.. Men det hade sina förklaringar. För Pyret har kravlat sej neråt å fixerat sej nu.. =) Så nu är det nästan bara att invänta värkar så förlossningen drar igång.. Men är iofs fortfarande inställd på att få vänta.. Iaf lär det inte bli före BF, det är jag inställd på.. Men nu är iaf bäbisen fixerad å klar, så det kan få dra igång närsomhelst.. =P

I lördags var det loppis-dag med mamma igen.. haha. Brorsan å hans flickvän hängde på oxå.. Det blev en heldag nästan.. Men vi fyndade massa.. Å det är ju alltid kul. =) Sen åkte jag med mamma ut till överby å hon shoppade loss inne på Beginners, åt mej å bäbisen.. *stooort leende* Hon är snäll min mamma.. Hon köpte mej en amningskudde som jag så gärna ville ha, men som vi inte har haft råd att köpa, så jag var villig att avstå den. Men det tyckte inte mamma, så hon köpte den till mej. =)
Senare på kvällen blev jag å älskling lite rastlösa, så vi tog en tur upp till Dalsland å hälsade på hans mamma å Leif. Det var trevligt att komma bort lite. Äta god mat å dricka kaffe å tjöta hela kvällen..

Idag har det varit slappar-söndag.. Har inte gjort många knop idag, men hann med att åka å hälsa på hos pappa en sväng nu på kvällen.. I övrigt har vi vilat å slöat på soffan i stort sett hela dagen. Men det behövs ibland.. Särskilt för den hälften av oss som jobbar på veckorna.. =P

Nu ska jag göra varm oboy å krypa ner i soffan å läsa lite..


Lisan

Åh vad det är spännande! Snart har ni en liten bebis! Då lär du få att göra iaf:) Saknar er därhemma, allt är så trist här. Lovar att komma o hälsa på så fort jag får möjlighet o du orkar... :) Kram



SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: