Till start




Hicka..

2008-04-28 09:15:50

38+2



Ja, nu har Pyret haft hicka därinne i magen från å till heeela morgonen. Hela magen skumpar ju.. =P Stackaren..

Nu är det 38+3 idag.. Och det är dags för barnmorskebesök idag.. Får vi se vad hon kan ha att säga för kul, å se om måtten ändrats nåt..

Efter det blir det fika med Kim.. =)

Igår gjorde vi iordning det sista i sovrummet, så nu är det helt klart för bäbisens ankomst.. Bara att vänta nudå.. *suck* Det får gärna bli mer förr än senare känner jag, men det lär det nog inte bli.. Har inte haft en enda känning av att det skulle kunna vara på gång, så vi lär nog få vänta..

Nu blev jag hungrig, ska nog göra lite frukost istället..


Anna

Haha, nä, blev lite smått övertalad av M som gärna vill veta helt plötsligt. O han har ju rätt, jag vill ju veta jag med ;) Morsan åker till Ullared nästa vecka så de kan ju vara lite praktiskt oxå ;)Annars är det bra här, men man längtar ju...enormt...åsså e jag rätt trött på att ha ont i svanken o ljumskarna..o mina stora vattenfyllda fötter o vader :/ Hicka ja, de har min bebis varje kväll, magen hoppar för fullt. Ser rätt kul ut. När jag väntade Leo så hickade han på nätterna o de va inte så kul. Sköt om dig nu o hoppas bebis kikar ut snart ;) Kram!



PUBLICERAT: 2008-04-28, 10:14:21 | URL: http://niomanader.blogg.se

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: