Till start




Vecka 36 nu..

2008-04-09 17:55:20

image21


Har inte riktigt haft motivation eller ork att blogga det sista.. Är väl så, går upp å ner det där..

Jaaa, så vad har hänt det sista? Inte så förfärligt mycket.. I helgen var det kusinbarn Cesars ettårskalas, som var riktigt trevligt, fick träffa släkten. Tänk vad fort tiden går.. (!?)  Kändes som att det var bara nån månad sen han föddes ju.. Ska det verkligen gå så fort?  Det vill inte jag..

Sen har det inte hänt så mycket mer i veckan.. Går här hemma ensam om dagarna å skrotar omkring.. Har faktiskt fått ett ryck å rensat ur klädkammaren.. (hör å häpna!) å har ägnat dagarna åt att tvätta å hänga tvätt i princip.. Har tre torkställningar här i vardagsrummet som är överhängda med tvätt på tork.. Men det blir bra när det blir färdigt. =)

Grattis Kim, som fyller år idag.. Nu är du äldre än mej, igen.. haha.. =P Hoppas du får en trevlig kväll..

Var hos tandläkaren på det sista besöket idag.. Lagade det sista hålet, å nu behöver jag inte komma dit förrän om ett år igen.. *puH!* Tänker inte ens räkna ihop hur mycket pengar jag lagt ut på tandläkarräkningar de här sista två månaderna.. =(

Imorrn är det fika med Jenny å Anna.. Ska bli roligt att träffas igen. =) (kanske Noomi oxå, om hon hinner bli frisk..) Bra med nånting roligt att se fram emot, än bara massa tvätt å städning här hemma.. Blir tråkigt i längden att bara gå hemma hela dagarna å inte ha nått vettigt att göra..

Har fått en tid till läkaren oxå.. En vecka innan BF.. *hmpf!* Hur smarta är dom då? Blää.. Så nu måste jag gå upp tidigt imorrn å börja ringa dit så jag kanske kan få den tiden framflyttad ett par veckor.. *muttermutter*

Nej, nu ska jag slappa i soffan resten av kvällen, har varit så duktig idag å varit både hos tandläkaren å på promenad i regnet, så nu är jag värd lite Pringles-chips å en lugn kväll.. Har förbannat ont i den dumma armen oxå.. =( Får försöka hitta nån lösning på det oxå..


Mimi

Vilken härlig mage! Jättefin! :)

Tider går fort och innan du vet ordet av sitter du där och snusar bebis... snartsnart. :)

Kram!



PUBLICERAT: 2008-04-10, 19:27:24 | URL: http://www.mimiamelie.wordpress.com

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: