Till start




2:a advent.. å ett sovrum!

2008-12-07 23:25:26

Ja, idag har det varit andra advent alltså.. Har inte blivit mycket till firande här hemma, men vi var ju på gott julbord ihop med min mamma, brorsan å hans tjejj (/sambo).. =) *mums*
Medan vi var iväg på julbord hann N's farmor å Leif lägga massa nytt golv. ( Dom hann tapetsera färdigt precis innan vi var tvugna å åka.. ) Å när jag å N kom hem efter en sväng till lillans mormor, så var hela golvet lagt, å Leif hamrade på de sista golvlisterna.. Sen flyttade vi in möblerna. Vi har åter ett sovrum! *jippie!* Så skönt det ska bli att slippa sova i vardagsrummet nu.. Om lillan bara vill somna snart, så ska jag oxå gå å lägga mej.. *gäääsp*

Bilder får ni få en annan dag, för nu ska jag gå å koppla in min sovrumslampa. =)



SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: