Till start




Fjärde advent

2008-12-21 23:09:58

Idag har jag varit utan min lilla älskling nästan hela dagen.. Nåja, halva iaf. Hon har varit med sin pappa å hälsat på hos farmor, medan jag å mamma å Natalie har shoppat julklappar. ( Tänk vad skönt om jag kunde skrivit att "nu är jag färdig", men det kan jag inte.. Har några kvar. Tyvärr.. ) Senare på kvällen kom min kusin å lilla N's syssling hit å hälsade på. C är nästan två år nu, å det är verkligen full fart heeela tiden. =) Han är bara för söt alltså. Å lilla N fick ett jättefint pussel som hon tyckte var jätteroligt! ( Å gott.. )
Har inte kommit så långt i tankarna än att lilla N ska växa upp å bli både ett å två år.. Jisses. Men det är nog dags att börja vänja sej vid tanken.. För snart är vi nog där.

Nä, nu har lillan precis somnat, så jag ska gå å kolla färdigt på Dragonheart, en av dom bästa filmerna ever! =) Har nog sett den hundra gånger.. Haha.

Har inte eldad fjärde ljuset än idag, har liksom inte funnits tid till det, så det får jag göra nu då. Lite ensam-mys i soffan, för älsklingarna sover ju.. Ska nog ta kakburken å ett glas oboy å en filt å kura ner mej i soffan nu..


Lilla N å Zorro hemma hos farmor idag


Sötaste sysslingen C

Nu:





GodNatt!



SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: