Till start




*många svordomar*

2008-12-17 01:22:43

Ja, nu sitter man här mitt i natten, igen..
Är det inte gallstensanfall, så är det TANDVÄRK.
Fyy.. Har så förbannat ont just nu.. =(
Har haft lite småont i ett par dagar, men kunnat mota bort smärtan med piller å idogt borstande.
Men nu funkar det inte längre.. *gråt*
*svära svära svära*
Perfect timing, as always, när det gäller mej å mina krämpor.
Gallstensanfall mitt i flytten, å tandvärk en vecka innan jul.
SÅ ORÄTTVIST!

Nu ska jag gå å tycka mera synd om mej själv.


Marie - Williams Mamma ♥

åh lider med dig.. Jag har haft öronont o tandvärk nu sen i slutet av oktober =( Så vet hur du har det.



PUBLICERAT: 2008-12-17, 08:19:06 | URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Anna m Leo&Lovis

Å nejje! Då va vi nog vakna samtidigt med tandvärk!! Fy piiiip va ont ja hade :(

Ring å försök få ngt starkare mot värken! Kraaaam



PUBLICERAT: 2008-12-17, 10:04:27 | URL: http://niomanader.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: