Till start




Mys-kväll trots huvudvärk

2008-12-29 22:15:32

Ja, usch, vilken huvudvärk.. Den vill verkligen inte släppa taget. Får nog bli att dyka i sängen när jag skrivit färdigt här.. Så får älsklingen ta hand om nattningen av lillan idag..

Huvudvärken satte in första stöten strax innan vi fick besök av unga tant K å gamla farbror A.. =P Eller hur var det nu?

Men inte konstigt att jag haft huvudvärk, för jag har haft ett litet gnällmonster här hemma idag, som inte alls varit på humör.. Iofs inte så konstigt att hon har varit på dåligt humör heller, för hon vaknade kl. 7 imorse, å kunde inte somna om.. Lilla stackaren. Hon är ju inte van att gå upp så tidigt, å hon är verkligen beroende av att få sova ut ordentligt. Väcker man henne, så blir hon på dåligt/gnälligt/olidligt humör resten av dagen.. =( Vilket ju då alltså hände idag.. Hon har knappt sovit nåt eller ätit nåt heller för den delen idag, bara gnällt å varit på dåligt humör.. Stackars liten. Hon behöver sin beauty sleep.. Hoppas det blir bättre imorrn.

Men hon blev liiite gladare när K & A kom hit å hälsade på. Å så fick hon ju en sån fin klänning av sin fadder.. =) Vem blir inte på bra humör av presenter? =P
Det blev en Guitarr Hero-kväll här hemma.. Roligt å sådär lagom halvseriöst å lite flummigt. Synd att huvudvärken vägrade släppa bara.. Å att sitta å glo på dom där små blupparna som kommer farande emot en i spelet hjälpte inte till heller.. Tyvärr. Men det var en trevlig kväll med spel å ris ala malta (stavning?) å härligt sällskap. Det får vi göra om snart. =)

Synd att planerna för nyår inte blir av.. =( Vi får ta det strax efter nyår istället tycker jag, å fira att det nya året redan börjat.. =P Vi får vara hemma istället å äta lite gott å fira lilla N's första nyårsafton. =)  Inte för att jag skulle lämnat bort henne, det skulle jag aldrig kunna göra. Det är ju hennes första nyårsafton, å även om hon inte förstår så mycket av det nu, så är det ändå den första. Å den första som vi är en familj att fira.. Många anledningar att umgås tillsammans som en familj. =)

Hmm.. Hur får man upp den här? Vill oxå ha sprite..


Nej. nu väntar sängen på mej å min huvudvärk..
GodNatt!



SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: