Till start




Rackarunge

2008-12-11 16:22:54

Ja, det här är vad som väntar nuförtiden när jag lämnar lillan ensam i två minuter.. Då ryker allt som finns inom räckhåll för henne å gåstolen..

  
Åh, vilka fina gardiner vi har i vardagsrummet..!


Bäst att smaka lite på dom oxå..

Så nu får det bli att hålla ögonen extra noga på lilla rackarungen, så hon inte gör en massa bus när jag inte ser..

Nej, nu sover iaf busungen, så hennes mamma ska passa på att äta lite. *hungrig* Å ringa lite samtal, å plocka lite i vardagsrummet.. Helst ska jag hinna med allt detta iaf. Men det gör jag nog inte. Hon sover ju inte sååå länge.. Max en timme. Max. Har tur om jag hinner värma maten innan hon skriker från sovrummet..
Bäst jag skyndar mej..


Tuvas Mamma Jessica

Ja just nu är de så synd om henne :( Hoppas de går över fort!

Kramar



PUBLICERAT: 2008-12-12, 14:23:06 | URL: http://jessicanord.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: