Till start




Tisdag förmiddag..

2008-12-02 11:18:36

Ja, nu är vi inne i december å tiden bara rasar iväg.. snart är det jul, å på julafton blir min lilla skitunge 7 månader.. *oh my!*

Just nu krälar hon omkring här på golvet å försöker ta fatt katterna.. Men inte så lätt när man bara kan krypa baklänges.. *haha* Men det är nog skoj ändå, för hon skrattar hela tiden.. =) Nu har hon trasslat in sej i stolsbenen här å försöker bita mej i tårna..  Tokunge. =) *kärlek*

Idag är det tråkväder. =( Regnigt å jävligt. Å jag som var så sugen på en promenad förut, men nu har den lusten försvunnit helt. *suck* Skulle aldrig dragit upp persiennerna.. Kunde jag levt i min lilla fantasivärld. Men men.. Som alltid så trillar man tillbaka till verkligheten förr eller senare..

Å jag undrar varför det ligger mossa på vår balkong? Å på räcket..? Hmm.. Måste vara grannarna över som har nån kruka eller nåt med mossa, å när det vräkregnar såhär så kanske mossan följer med regnet ner? Så måste det vara.. Mystery solved.

Nä, nu ska jag göra en kopp kaffe å smöra mej en skorpa, sätta mej vid bordet å läsa tidningen. (haha, vem försöker jag lura med en överaktiv bäbis som försöker hugga in på mina tår? Men men.. Kan ju alltid försöka..)

Så får vi se vad vi hittar på resten av dagen..


(Å imorrn kommer tapeterna som vi beställt, så det blir nog tapetsering i helgen. Äntligen. *tröttnat på compact living*)



SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: