Till start




Ursäkta röran..

2008-12-06 21:41:21

..vi renoverar för fullt..

Idag har de mesta av tapeterna kommit upp i sovrummet. Kommer bli sååå fint, är jag helt övertygad om.. =) Är totalnöjd med mitt val av tapeter. Fortsättningen följer imorrn, å sen följer väl golvet efter det.. Helt nytt rum sen.. =) Bilder kommer sen när det är färdigt, inte så mycket att se just nu..

Idag var jag å N ute på promenad med N's mormor för att lilla N skulle få sova middag ordentligt, å länge. Blev ju lite si å så med tupplurarna igår, när vi var hos T & H å hälsade på heeela långa dagen. Alltså, jag fattar inte hur tiden bara rusar iväg när man har trevligt.. Helt otroligt. Fick ju nästan skämmas när man såg vad klockan var, å skynda sej hem. Men trevligt hade vi, som vanligt. N körde H's spejsade gåstol hit å dit å framåt å bakåt.. *haha* Den var lite mer påkostad än den som hennes egna föräldrar köpt. Men men.. Den hon har här hemma har hon lyckats bemästra så den far i en väldig fart framåt å bakåt nu.. =P Så pissarna får se upp.. Annars blir dom av med både päls, ben å svansar..

Nej, nu är jag trött. Lillan har precis somnat, å det är nog dags för mej att göra detsamma.

God Natt!


Tant Kim

Haha, jag tänkte precis samma sak när snön kom!Men de var ju snöflingor stora som styckade får.. ;)



SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: