Till start




Det bor en vilding i magen..

2008-02-12 11:09:28

Gårdagen blev inte riktigt så vilosam som jag egentligen ville.. Men jag fick ju ett bättre förslag, så.. ;) Åkte med Tommy på jobbet de sista timmarna han jobbade, sen åkte vi å handlade. Måste ju ha lite mat ibland å så..
Sen var d fika med tjejjerna som gällde. D var trevligt. Härligt att träffa cilla oxå, d händer ju inte så ofta nuförtiden..

Sen hade jag och Tommy tacos-mys hemma resten av kvällen.. Åt massa gott å slappade framför tvn. Perfect ending på en måndag tycker jag.. :) Låg å kände på magen hela kvällen.. För Pyret hade verkligen kommit igång därinne.. Kändes som att bäbisen verkligen tog sats för att få uppmärksamhet med sina sparkar igår.. Hela magen svajade.. haha. D bor en riktig vilding i mammas mage.. :)

Nu är d nog dags att börja göra lite mat, innan jag ska iväg till jobbet..



kim och cilla.. mina tjejjor..! :)


Elin

haha! ja vilding, man blir som man umgås.. och för VISSA är det nog genetiskt! =) Tjoflöjt



SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: