Till start




Jaha, så var man bloggare nu då..

2008-02-07 10:37:51

Ja, efter många påtryckningar från många, så har jag beslutat att göra vad majoriteten vill, alltså blogga.
Har inte så mycket tid och ork över efter jobbet å så just nu, men i mars ska man ju gå på havandeskapsledighet, å då lär d ju bli lite mer tid iaf.. =)
Ja, för er som missat d så ska jag å tommy bli föräldrar i maj. D kommer en liten bäbis beräknad till den 8:e maj (min födelsedag, vilken tajming!) så just nu är livet lite uppåner. Håller fortfarande på att vänja oss vid tanken. Förberedelserna är i full gång, så d ska nog gå bra.
Har märkt att d börjar bli lite tyngre att jobba. Å trångt är d ju, å nu med stor mage å allt.. men men.. Skönt att man bara jobbar 75% iaf, å d är ju inte så många veckor kvar, så jag får stå ut.

Idag är d ledig dag. Ska ju jobba hela helgen sen, så jag ska passa på att vila idag. Lägga upp fötterna i soffan å bara slappa heeeela dagen. (är d tänkt..) så jag får nog avsluta här, så att jag hinner med att vila.. =P


Anna

Nämen va sköj! En bloggarkändis till! Lägger självklart till dig i favvisar ;) Hoppas allt e bra o du...ta det lugnt på jobbet! Jag lider av foglossning o de e INTE att rekommendera :( *kram* AnnaPanna



PUBLICERAT: 2008-02-07, 17:19:50 | URL: http://niomanader.blogg.se
Lisan

Ja! underbart! Spännande att höra hur det går med allt... Är lite nyfiken. Själv tror jag att jag har för tråkigt liv för att det ska vara värt att skriva om. Kram lisa



SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: