Till start




Nu står den här..

2008-02-27 19:37:19

Japp, nu, äntligen står den här.. Vår alldeles sprillans nya barnvagn.. :) En Emmaljunga Cangaroo (färg: camo grey) med matchande skötväska.. Har provkört, provfällt både ihop å upp massa gånger å testar så att regnskyddet passar.. Så nu är d bara att vänta på att Pyret ska vilja komma ut å prov-åka.. :) Men d får gärna dröja lite till egentligen. Alldeles för tidigt att komma ut nu. Åtta veckor till iaf.. Sen blir d åka av.. (!) *haha*

Är SÅ trött i fötterna idag.. Usch. Jobbat å sen varit på Överby å shoppat lite.. Blev för mycket för stackars fötterna.. *ajaj* Men nu ska jag nog lägga mej på soffan å läsa i min bok som jag handlade på bokrean.. :) Å vänta på att LOST ska börja.. *får inte missa* Även om d blir en LOSTkväll utan Kim.. :( Men men.. har ju fått konkurrens om henne nu.. *haha* Lite bortskämd med å få ha henne för mej själv.. *blinka till Kim* Dumt d där med pojkvänner tycker alla vi närmsta vännerna.. Vilken tur att jag inte är så svartsjuk, då... =P *haha* Men jag delar gärna med mej.. =P
(bytte till dagtur imorrn oxå.. så jag får visst tillbaka alla timmarna jag tog ut för måndag, i tidbanken.. )



Nej, nu ska jag banne mej tigga massage av älsklingen.. D är jag värd tycker jag.. :)


Anna

Ah, vi har oxå fått hem våran vagn nu. Har pillar o grejat med den för fullt...kan ju inte låta bli. Men nu står den i källaren med ett stort täcke över sig o bara väntar. För oss blev det en Brio Happy, svart. För jag är ju svart...;) Hoppas du mår bra! Kram den andre "tjocka" ;)



PUBLICERAT: 2008-02-28, 11:35:16 | URL: http://niomanader.blogg.se
Anna

Har en monstermage nu så det börjar bli tungt nu, det var lättare när jag väntade Leo...tror jag...man glömmer så lätt!
Ah, föreslog en fika för Noomi o Jenny o sa att jag skulle höra med dig. Hemma hos mig nästa vecka om du har lust!? Vilken dag e skit samma för jag går här hemma o lullar varje dag typ. Ni kan väl gadda ihop er om en dag? Kram! O tack för kramen :)



PUBLICERAT: 2008-02-28, 17:28:12 | URL: http://niomanader.blogg.se
Annika (Anki)

Heeeej!
Hittade precis din blogg, oj shit vad roligt!
Grattis!
Både till bloggen och babyn alltså! =)

Jag älskar bloggar, så nu kommer jag följa din slaviskt!

Ta hand om dig och den lilla! (japp, jag tippar en tös, och hon kommer redan den 21 april - det är ju min namnsdag! ;) )
Hör av dig när jag kan hämta ut min vadslagningsvinst! =)

Kram!



SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: