Till start




Ännu mera nyheter..

2008-07-22 18:17:00

Ja, nu är den änligen här.. Min nya bästis.. =P Min nya, snygga, braiga mobiltelefon.. Den här gången blev det en Sony Ericsson w760. En musikmobil alltså... Kan jag behöva, eftersom jag nu lyckats med det fantastiska misstaget att tvätta min mp3-spelare i tvättmaskinen inte en, utan två.. TVÅ gånger..!! *klant*
Men mobilen kanske jag kan hålla borta från tvättmaskinen å annat vatten.. =P Nu ska jag bara lära mej att lägga in musiken i telefonen, så blir det disko-takt på promenaderna i fortsättningen. Eller möjligen ballad-takt, vilket är mer troligt.. *haha* =P
Idag kommer troligtvis det nya simkortet oxå, så kan jag använda den fullt ut sen.. (kan inte ringa ut för tillfället, har för gammalt simkort.. behövs 3g-kort tydligen.. *hmpf*)




nice piece of equipment.. =P



I helgen var det fallens dagar här i stan.. Festival för hela slanten alltså.. Var nere alla dagar, faktiskt.. Jag som inte varit nere på många år..
(så är det att jobba som timanställd, då får man jobba när alla andra vill vara lediga å roa sej, som julafton, midsommar å fallens dagar..)
..men trevligt var det..
Fika med Noomi å Emilio sötnosen på fredagen.. =)



Noomi & Emilio
..sååå söt i rött.. =)





Mamma & Nova
vid bryggan




På söndagen var vi hos Novas farfar å firade hans födelsedag.. =)



Nova å farfar myser..

Resten av veckan får vi se vad vi kan hitta på.. Idag var älsklingen trött när han kom hem från jobbet, så han fick lägga sej en stund nu, så idag händer det nog inget särskilt..

Nu vaknade Nova, får gå å underhålla henne lite.. =)



SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: