Till start




Där fick jag..

2008-03-17 11:00:35

Ja, där lurade jag allt mej själv, när jag trodde att våren kanske kommit på riktigt den här gången... *suck* Vaknade till snöstorm imorses.. =( Blir ju deprimerad.. Vill ha vår! Nu! *sura* Å vad sysslar SMHI med..?? "Uppehåll, solsken med flera plusgrader".. Jaha.. Vart då? Inte här iaf.. Nån på SMHI borde få sparken.. Vilseleda mej såhär..
Men katterna är glada iaf.. Dom älskar att titta på snön, å lukta på den genom vädringsluckan.. Däremot är dom för fega för att våga sej ut på loftgången.. (kan ju bero på att det är typ en halvmeter med snö där..)

Får se om dom hinner skotta å ploga vägarna tills vi ska iväg till Försäkringskassan sen.. Annars blir det svårt att komma dit i tid. Ska på ett informationsmöte om föräldraförsäkringen.. Det lär ju behövas, för jag fattar verkligen INGENTING av det där med dagar hit å dit, trefjärdedelsdagar å garantidagar å allt vad det är.. Hoppas dom är bra på att förklara..

Å imorrn ska jag till tandläkaren.. *ryyyysa* Usch, har verkligen ingen lust.. Men men.. Har man hål, så måste dom ju lagas.. *suck* Så från och med imorrn är man ruinerad för resten av månaden.. Blää..

Nej, jag får väl ta å hoppa ur pyjamasen nu.. Det är änna dags.. Haha.. =P Kanske jag till och med hittar lite ork till att skotta loftgången.. Vi får se, vi får se..



SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: