Till start




Har fyndat idag.. :)

2008-03-01 20:42:36

Japp, äntligen fick jag fynda lite oxå.. Brukar annars aldrig hitta nåt billigt eller på loppis, men idag lyckades jag.. :) *överlycklig* Var på loppis med mammsen idag, å hittade en del bäbiskläder men d bästa var ju mammakläderna jag hittade.. (!) Två par mammajeans å en mammaskjorta för 80:- alltsomallt.. :) Vilket kap, särskilt med tanke på att allt passade oxå.. Jag är djupt imponerad av mej själv.. *haha* Dessutom var d oanvända kläder. Lapparna var kvar.. Jag har äntligen lyckats fynda ordentligt.. *stolt*


Mäkta besviken på melidofestivalen oxå... Suck, säger jag bara.. Inte ens Nordmans låt var bra.. Detta var tragiskt.
Men en sak säger jag bara:
Vinner Christer Sjögren hela melodifestivalen, så vi blir tvungna att skicka honom till Eurovision, ska jag bojkotta melodifestivalen för all framtid..! *allvarlig*



Nej, nu behöver jag nåt annat att tänka på.. Blir ju upprörd för den här melodifestivalens skull.. Usch. Ska nog gå å göra iordning några köttbullesmörgåsar å krypa ner i soffan å läsa en bok eller nåt.. Vadsomhelst för att slippa tvn idag känner jag.. Kanske organisera den nya garderoben sen..(?) Kul lördagsnöje.. *hmm* Nej, d får nog vänta tills imorrn.. Men får se vad jag hinner med, ska ju iväg på kalas imorrn oxå.. Å måste köpa present innan vi åker dit. Ajdå.. Blir nog lite stressigt imorrn ändå..

Nej, mackor å en bok får d bli.. Lugnt å skönt lördagsnöje, passar mej bra ikväll.. :)


(å vart har Kim tagit vägen? Svarar inte i telefonen idag.. Fyyy skäms! *hytta med fingret* )




SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: