Till start




Jag ber om ursäkt..

2008-03-21 19:48:53

Ja, jag får be om ursäkt.. Tryckfelsnisse har varit i farten så det blev visst lite fel i förra inlägget..

Jag är i vecka 34 nu.. alltså inte 33... utan 34. Rätt ska vara rätt..

(Tack Noomi, som uppmärksammar mej på sånt galenskap.. haha.. å som håller räkningen bättre än jag..)

Nu har jag fått huvudvärk, troligtvis på grund av den här förkylningen som håller på att smyga sej på mej.. Suck. Ska nog ta en alvedon å försöka sova lite.. Trött i hela huvudet.. Bläää..


Anna

Haha! Ja de e tur du har Noomi som håller kollen åt dig ;) NI e ju i samma vecka :) O jag släntar efter med mina 31 veckor ;) Fasen va kul o ha babyshower eller vad det nu heter....Trodde bara det var i usa man hade sånt ;) Vårt kompisgäng träffas efteråt o presentar bebis istället :) Ha en skön påsk nu, trots det *piiiip*vädret! Kram!



PUBLICERAT: 2008-03-21, 23:17:48 | URL: http://niomanader.blogg.se
Noomi

hahahaha, jajemän.. jag har STENKOLL på dig!! Får inte skriva fel så där en gång till, du vet ju hur viktigt det e, hah :-D men gott, erkänn. jag trolla fram dig en vecka
juh ;)



PUBLICERAT: 2008-03-22, 08:39:29 | URL: http://www.noomi.bloggspace.se

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: