Till start




Tandlös å fattig..

2008-03-18 14:09:02

Ja, 1400:- kostade kalaset den här gången.. Det är verkligen inte gratis att gå till tandläkaren.. *suck* Dessutom måste jag komma tillbaka en gång till, i början av april, för att laga det sista hålet.. Idag lagade tandläkaren ett jättehål i en tand å drog ut en visdomstand som d var hål i.. Tog inte sammanlagt tjugo minuter ens, men kostade ändå 1400 spänn.. Snacka om timpeng. *lite butter* Beror nog på att jag har lite ont nu när bedövningen släppt.. Hungrig är jag oxå. Har inte ätit nånting till frukost idag.. Å nu har jag bara fått i mej lite sönderkokta nudlar, för jag vågar inte tugga än.. Lever på vatten å Citodon för tillfället..

Har iaf fått öva avslappning å andning idag, nu när jag har haft ont å så.. Tar varje tillfälle.. *smart*

Nej, nu känner jag mej lite grinig. Ska nog ta ett bad å försöka slappna av lite till..
Det är nog det här jäkla vädret som frestar på mitt tålamod.. =(


Anna

Usch :( Tycker faktiskt riktigt synd om dig! Fick ju dra en visdomstand oxå när vi gick i skolan, fast då fick de operera bort den eftersom den inte kommit upp ordentligt *rys* Hatar tandis! Men de e klart de e ju nödvändigt ;) Hoppas värken går över snabbt! Kan rekommendera Kelda´s soppor som jag levde på i en vecka! Må så gott! Kram kram!



PUBLICERAT: 2008-03-18, 17:54:15 | URL: http://niomanader.blogg.se

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: