Till start




Toppenväder..! Äntligen!

2008-03-03 17:16:36

Härligt med fint väder.. :) Blir ju glad bara av att titta ut genom fönstret.. Dags att börja sova med persiennerna nere i sovrummet, för imorses vaknade jag av att solen lyste mig i ansiktet.. Å d var varmt. *puH* Men ändå härligt med lite ljus i livet.. :) D var på tiden.. Varit så mycket jag bara kunnat i solen idag.. Har varit så skönt, men kallt i vinden, så jag fick leta upp lite lä på balkongen. Men sen var d toppen med en filt å en bok.. Sugit i mej c-vitaminer som en svamp kan jag tänka mej.. Haha..

Var hos barnmorskan idag oxå..
SF: 30 cm
Hjärtrytm: 144
Allt var normalt.. Fick nya broschyrer idag igen, om amning den här gången.. Känns lite tidigt, men d är klart att d är bra att läsa igenom sånt innan. Så har man ett litet hum om vad dom försöker förklara på BB sen.. Haha.. Amning verkar vara en hel vetenskap.. Men men.. Förhoppningsvis går d ganska bra å kommer naturligt sen när d är dags.. Ingen idé att oroa sej över sånt nu.. D kommer när d kommer..

Sista dagen på den här lediga helgen idag.. Jobb imorrn igen.. Men bara 5 dagar kvar att jobba.. Har vilat massa den här helgen å inte gjort nåt särskilt alls. Det har varit riktigt skönt faktiskt.. :) Har laddat upp för den sista veckan nu, så d ska nog gå bra..

Nu blir d soff-slöande tills inspirationen för att diska infinner sej..



SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: