Till start




14 maj (BF+6)

2008-05-14 14:10:41

Nä, fortfarande ingenting..

image34






Klassåterträff imorrn då.. Kanske. Får se om jag orkar.. (Förhoppningsvis har jag bättre saker för mej iofs.. Typ ligger på BB.. *hoppashoppas*)  Konstig tid, halv ett på en torsdag, att ha en återträff.. Eller är det bara jag som tror å hoppas på att klasskompisarna fått jobb vid det här laget? Men men.. Vi får väl se vilka som kommer.. Vi nyblivna å blivande mammor kommer väl säkert att närvara iaf.. Haha..

Är så trött å seg idag. Igen. Pratade med Kim i telefonen i en å en halv timme förut.. Väääldigt nödvändigt när vi bor så nära att vi kan vinka till varandra. (Nästan.. Iaf om det inte är löv på träden..) Haha.. Nothing has changed.. =P Vi bor, återigen, på varsin sida om fotbollsplanen.. Precis som på den gamla, goda högstadietiden.. =)

Igår köpte jag vattenmelon.. Ååh, vad gott det var, men ack så kissenödig jag varit heeela natten. Är nog därför som jag är så seg idag, för jag har ju sprungit på toa i tid å otid hela natten.. Började inte känna mej som en människa förrän efter en kopp kaffe vid elvatiden på förmiddagen.. Tragiskt.

Hmm.. Är det onsdag idag? Jag har tappat kollen på dagarna känner jag.. Men om det är det, så är det ju LOST ikväll.. (å sen blir det Barnmorskorna på internet-tv) Då är ju kvällen räddad iaf.. =)

Nu är det dags för lunch, å en andra kopp kaffe för att hålla mej lite mänsklig resten av dagen..
Skönt att ha rester i kylskåpet, så jag slipper laga mat.. =)


Kim

Haha, det är ju bara så att skvaller låter mycket bättre genom telefonen :) Men vi hade ju ett eye to eye möte sen också, med lite fika..
Hoppas ni får en trevlig klassträff.. själv ska jag till tandläkaren snart *iihh*, dock inte själv så det är okej.. ;)



SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: