Till start




Dagen före BF - fortfarande inga känningar..

2008-05-07 15:26:28

Ja, nu sitter man här.. Igen/fortfarande.. =P Har inte kommit utanför dörren än idag.. Å jag som skulle sitta på balkongen å njuta hela dagen hade jag tänkt.. Men nej då. Det blir aldrig som man tänkt sej.. Fastnade framför datorn, å sen har jag, faktiskt, dammsugit idag.. *klappa på huvet* Duktigt av mej.. =) Å gjort äkta hemlagad god mat till lunch.. Det blev schnitzel med ris å kokta grönsaker.. (broccoli, blomkål å morötter) Å det var riktigt gott med lite grekisk yoghurtdressing till.. =)

Å imorrn är det tänkt att Pyret ska komma då.. Hmm.. Känns inte som att det kommer bli så. Inte en enda känning än.. Men men.. Man vet ju aldrig. Hoppas ni håller tummarna för mej.. =P

Dessutom är det ju födelsedag imorrn.. Då ska man bli ett år äldre. Igen.. Älskling har iaf köpt en tårta.. =) Så kan vi fira lite grann iaf.. Orkar inte ha nåt kalas, men lite fika går ju bra..

Nu sitter man här å har tråkigt, för nu när man VILL gå ut på balkongen, så har solen gått i moln å det har börjat blåsa.. =( Det är orättvist.. Men om jag väntar en stund till så kommer älsklingen hem, å då kanske jag får lite sällskap på en promenad eller så.. Vi måste handla idag oxå.. Har nästan ingenting hemma.. Får bli en tur till affären alltså..

Är så trött på Saab Ana oxå.. Som inte fattar nånting.. Hur svårt ska det vara att få ordning på ett motstånd i bilen..?? Vi har ju plockat ur airbagen på passagerarsidan fram, för vi ska ha babyskyddet där.. Men då måste man ha ett motstånd att sätta in, så att resten av airabagarna funkar som de ska.. Men på Ana påstår dom att airbagen måste sitta kvar.. Å den har vi lämnat in för förstöring på saab-skroten.. (!) Vad gör man då..? Men nu har Tommy varit där å pratat med högsta chefen, å det visade sej att det inte alls var så.. Vi ska ju konvertera till handsfack, så då var det inga problem.. *morr* Det är MÅNGA timmar som vi väntat nu på att detta skulle ordna sej.. Men nu ska han dit i eftermiddag å då får vi hoppas att det löser sej nu äntligen.. Vore trevligt om det ville funka innan det är dags att sätta in babyskyddet för att åka hem från BB liksom..

Nej. usch.. nu ska jag nog göra nåt vettigt.. Försöka iaf.. Disk har vi högvis av, så det kanske jag skulle kunna ta tag i.. Även om tjockismagen är i vägen mest, men jag får väl försöka göra en ansats ändå.. =P



SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: