Till start




Nej, ingen bäbis ännu.. (BF+4)

2008-05-12 21:03:03

Svarar på frågan som alla verkar ställa sej, redan innan jag påbörjar att skriva detta blogginlägg..
NEJ, det har INTE kommit ut nån bäbis ännu.. Å lär nog inte göra det heller nångång snart..
Men jag har nog vant mej vid tanken, för det gör mej inget.. =) Orkar inte ens lyssna på allas (iofs säkert välmenande) tips om hur man får igång det hela.. Jag väntar å ser.. Jag har inte bråttom, vill njuta så länge jag får av att vara gravid, faktiskt.. Är jag konstig? Kanske är det så att vi, eftersom vi bara fått uppleva halva graviditeten, inte har så bråttom? Vi har ju inte väntat lika länge som alla andra..? Kanske är det så..
Men självklart längtar vi efter bäbisen å vill ha den här, bara det att vi väntat sen januari nu, så då kan vi vänta två veckor till liksom.. Ingen idé att stressa upp sej.. Är ganska inställd på det där med igångsättning å sånt nu. Så ju tidigare Pyret kommer ut, desto roligare, men det gör absolut inget om det tar 14 dagar till..

Så var det avklarat.. =P

I helgen har vi varit ute å grillat på kolonilotten, igen.. =) Myspys.. Brorsan å hans tjej var med oxå..

image30

                                                 

Å idag har vi, äntligen, fått balkongen inhängnad.. =) Bert var här å satte upp hönsnät å grejjade så nu är det kattsäkrat.. =) Katterna har varit därute hela kvällen, å verkar verkligen njuta av att få vara där.. Ska bli så skönt att kunna stänga ute dom där när det är svalt å det fläktar lite, så att dom inte behöver sitta inne i lägenheten å svettas ihjäl när det är varmt..

Nu ska jag göra dom sällskap med en bok å en filt (för nu är det kyligt på kvällen..) på balkongen.. Så ska vi sitta därute å njuta tillsammans.. =)


AnnaPanna

Ah, det är rätt! Njut av tiden istället :) Klart ni längtar efter bebis, men som du skriver så har du ju inte varit "gravid sålänge". ;) Kanske träffas på bb nästa vecka ;) Sköt om dig o mysigt för dina katter som kan vara ute på balkongen o svalka sig...min pissekatt har tydligen bebisar i magen...så hon går mest omkring och är allmänt skum och trött...och för att inte nämna tjock *s* Kram!!



PUBLICERAT: 2008-05-13, 13:10:07 | URL: http://niomanader.blogg.se

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: