Till start




Tanden..

2008-11-08 23:54:07

Ja, nu har den kommit.

Den första tanden.

Å aj vad vass den är..!

Vi har haft det riktigt pissigt de senaste nätterna, för lilla N har haft jätteont.. Å vi har vankat av å an å sjungit å pratat å kramats å försökt trösta. Å däremellan har jag varit dålig. Illamående, å nu har jag fått klåda över hela kroppen. Det blir bara bättre å bättre det här.. *Ironi* Men men.. Det är bara att bita ihop å stå ut.. Har inte sovit mer än en å en halv timme i sträck på en vecka nu.. *suck* Men nu har ju tanden kommit upp iaf, så nu kanske det blir bättre.. (?)
*håller alla tummarna*

Dessutom tänkte vi ju satsa på välling nu. Men det gav vi upp snabbt. (nästan gett upp iaf..) Efter en katastrofmorgon med två timmars matning, å lilla N bara fått i sej knappt 50 ml så gav jag upp för idag å gjorde gröt till henne i stället.. Å då åt hon MASSOR.. Å höll sej i fem timmar (helt unbelievable) innan hon ville ha mat igen. Å då fick hon gröt igen. Det var väldigt mums med banangröt å äpple/päron-pure.. =)
Så nu har jag bestämt att vi kör gröt istället för välling tills vi sett att hon fattar galoppen med flaskan, sen går vi över till välling.
Sån är planen.

Nu är jag trött. Ska gå å lägga mej. Tänkte bjuda på ett par bilder, men har verkligen ingen ork. Har slut på orken efter packning å handling idag.. Imorrn ska vi ta nya tag å packa ännu mera.


God Natt !


Marie [ Williams Mamma ♥ ]

va skoj att tanden äntligen ploppat upp, då slipper dom små de onda.. =)



PUBLICERAT: 2008-11-16, 11:00:38 | URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Theresia

Hej hej kussan! Har varit här och uppdaterat mig lite om Jons lilla syssling. Stora tjejen nu juh. Tänder ja... det är alltid jobbigt, och jag kan ju inte trösta dig med att det är över än på länge. Jon har fått 9 tänder nu och varje gång är det vaknätter med mkt gnäll.



Läser om gallstensanfall och grejer också... Jobbigt! Skrev nyligen ett arbete om det. hehe... Hade ju kunnat använda dig som källa om jag visste att du led av sånt.



Kram: familjen Lilja.



PUBLICERAT: 2008-11-25, 09:55:47 | URL: http://theresia-marissa.se

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: