Till start




Uppehåll..

2008-11-05 12:00:35

Ja, nu har det varit uppehåll i bloggandet ett par dagar.. Har varit ganska dålig, med ett JÄTTEgallstensanfall i söndags, å efter det har jag mått dåligt å haft ont i huvudet å riktigt illamående.. *blää..* =( Mest på eftermiddagarna/kvällarna.. Som tur är (tur å oturen iaf..) så har ju lilla N kunnat vara med sin pappa då, jag har bara behövt amma henne när hon blivit hungrig. Så har jag kunnat ligga i sängen å vila.. Tur att jag har honom.. *puss på han*

Nu är jag hungrig, å trött.. Har inte sovit så bra inatt, haft halsbränna nått så in i helskotta.. *urk*

Lever ju på jordgubbskräm med mjölk å ett knäckebröd imellanåt om dagarna.. Vågar ju inte äta nåt annat med tanke på gallstenarna.. =( Det här tycker jag nog är ett ganska högt pris att betala för en graviditet. Det är inte roligt.. =(
(men självklart skulle jag göra om det igen, men det är ändå inte roligt..)

Nu vill inte lillan leka med gåstolen längre..


Mimi

usch, varma kramar till er! :( Trist med sånt.... Hoppas OP blir av snart!



PUBLICERAT: 2008-11-06, 22:28:45 | URL: http://www.mimiamelie.wordpress.com
Tuvas Mamma Jessica

Stackars dig som ska behöva ha de så jobbigt =( Tycker verkligen synd om dig..

Kraam Jessica



PUBLICERAT: 2008-11-06, 23:40:28 | URL: http://jessicanord.blogg.se/
Therese & Hampus

Ja, vi håller tummarna på att vi skall få det trevligt. Hoppas bara att det är fint väder.

Jo, köra försiktigt är ett måste. Tur att vi har vinterdäck =)



Klart att vi måste =D



Kramar till familjen =)



PUBLICERAT: 2008-11-07, 11:11:32 | URL: http://nuppi.blogg.se/
Tuvas Mamma Jessica

Nä ush förstår att de är jätte jobbigt.. Hoppas verkligen att du ska blir bra!



Tack =) ja skratta gör hon en hel del på dagarna och de kan man aldrig få nog av =)



Hur mår lilla Nova annars ?



PUBLICERAT: 2008-11-07, 15:20:47 | URL: http://jessicanord.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: