Till start




Den här sjukvården alltså.. *suck*

2008-10-13 08:18:18

Snacka om att jag blev irriterad idag..

Har fått slut på mina gallstens-mediciner å ringde vårdcentralen för att förnya receptet.
Kämpa kämpa kämpa med telefonsvarare å få tag i rätt person..
Då måste jag boka en tid med en läkare, för dom skriver inte ut det hur som helst.
Jaha. Då bokar vi en tid då.
Men..
Doktorn har inte tid förrän 20 november.

Vad är det här? Jag har slut på mediciner NU. Hinner ju åka ut å in till akuten trettio gånger innan 20/11..!!!

Men men.. Tydligen ska man kosta massa pengar å slösa en massa tid för akutsjukvården istället, så slipper väl kanske vårdcentralen jobba alls. *sur å grinig*

Å nu vet jag ju att nästa gång jag får känningar mitt i natten så måste jag slita upp stackars lilla N å käre sambon å åka till akuten å vara där hela natten.. Kul kul.. INTE!!!

Nej, nu ska jag äta frukost å lugna ner mej.



SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: