Till start




Ny vagn..

2008-10-15 20:55:34

..Eller ja.. Den är ju begagnad. Men fick den till ett bra pris.. =) Sånt gillar vi.. Haha..
Den är solblekt, men men.. Annars är det inget fel på den. Det är en svart Emmaljunga från -06
Lilla N fick provsitta den på vägen hem från affären, å hon såg rätt nöjd ut får jag säga.. =)
Det är ju en sittvagn, å hon sitter mot mej (eller den som kör, men det är ju oftast jag.. ) å hon fick mycket bättre utsikt från den, så hon var nöjd.

Idag har vi varit på Oden å lunchat med T & H.. Blev gorgonzolafylld kycklingfilé med pommes.. Mums! =)

Imorrn blir det nog Öppna Förskolan igen.. Om det inte spö-spö-spö-regnar, för då har jag ingen lust att promenera dit.. Är ju ändå en liten bit att gå. Eftersom jag inte fått köpt nån regn-/höstjacka än så drar jag med verkligen för att gå ut när det vräker ner.. Får nog ta tag i skaffa en bra "ute-utrustning" nu när man har en liten som vill ut å leka å så snart.. =P

Nu ska jag sätta mej å kika igenom mina framkallade kort som kom på posten idag.. =)



SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: