Till start




Skit-måndag..! (igår alltså..)

2008-10-28 16:44:11


Trollhättan by night

Såhär mörkt var det när vi, ÄNTLIGEN, fick åka hem från akuten igårkväll. Blev ju ett besök på akuten natten mellan söndag - måndag, å sen fick jag komma på ultraljudsundersökning å provtagning igår igen.. Det visade sig att jag har en inflammation i gallblåsan, å massa små stenar där oxå.. Så det blir operation, for sure. Nu ska man då bara stå i kö.. Får se när man kan få en tid då..
Men alltså, suck, vilken tid det kan ta att få några provsvar! Vi satt i nio timmar på sjukhuset bara för att prata med läkaren i tre minuter å sen få åka hem.. Det är ju inte klokt. Hann se en massa dåliga tv-program på tvn i väntrummet, hann få sittsår i rumpan (nästan) å bli smått galen.. Som tur var (eller tur i oturen kanske..) var lilla N med å kunde lysa upp våran annars ganska trista vardag där i väntrummet.. =) Hon är bara för söt när hon är på det humöret! Hon uppförde sej exemplariskt hela dagen.. Min lilla busunge. Skrattade å pratade i ett.. Kommer bli en riktig babbelmaja tror jag.. =P

Men men.. Nu är det tisdag idag, inte längre skit-måndag.. Å vi har inte gjort nånting nästan. Varit hemma å slappat å myst jag å lillan.. =) Älsklingen har ju jobbat.. Det verkar gå bra på nya jobbet. Skönt.

Nu ringde käre sambon å sa att han är på väg hem från jobbet.. Då ska vi försöka få ihop ekonomin (igen.. är det redan räknings-betalardags verkligen?) å sen göra lite middag å sen måste vi åka å handla.. Stackars katterna har nästan ingen mat kvar.. Så där har vi planerna för resten av dagen / kvällen..

Nu ska jag gosa lite med busungen å försöka hänga lite tvätt som jag tvättat.. Å kika på vad vi kan ha för mat i frysen.. Är lite sugen på kyckling.. Hmm.. Undrar om det är gallstens-vänlig mat?



Å tack T för den jättefina nya designen..! Du är härmed utsedd till min personliga blogg-designer..! =) *kram*


Therese & Hampus

Bra att tjejerna blev nöjda. Har varit inne och fixat det sista, tror det ska vara allt, annars är det bara att säga till =)

Du vet att jag så gärna gör det =D



Har fixat syrrans, får ta dig en titt. =)



Kram



PUBLICERAT: 2008-10-28, 17:21:52 | URL: http://nuppi.blogg.se/
Marie [ Williams Mamma ♥ ]

Vilken söt dotter du har :) Fint namn oxå, detva mitt förslag om William hade vart en tjej =)



PUBLICERAT: 2008-10-28, 23:22:17 | URL: http://mzetterblad.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: