Till start




Det var på tiden..!

2008-09-23 13:37:05

Nu, äntligen, har N för första gången nånsin, tagit nappen!! *göra vågen* HELT otroligt. Å att det skulle ta 4 månader hade vi ju aldrig anat.. Nu kan det ju vara så att det var en engångsföreteelse igår i bilen, men vi hoppas ju på att hon har förstått galoppen nu.. Underlättar ju nåt otroligt med en napp, så nu får ni alla hålla tummarna för oss.. =)


Äntligen !!


Nu ligger hon å sover i soffan, så jag får passa på att greja lite med bloggen å så ska jag ordna en mapp med bilder som jag ska skicka efter papperskopior på.. Från dopet, bland annat. Jag är seg, jag vet, men som jag skrev en annan dag så försvinner mycket tid till såpoperorna på tvn.. =P
Men nu har jag stängt av tvn, så den inte ska fresta så mycket.. Haha..
Måste få ordning på det här nu..

Några fler bilder från igår..


Jag har sällskap vid datorn.. Lille katten Lotus gillar att vara delaktig.. =)



Risgröt med fruktsmak är mums.. =)
(även om hon inte riktigt listat ut varför man ska svälja maten, så är det kul att gegga lite, å liiite slinker alltid ner)



Här är våran stoooora kissekatt Aero..
Han är en äkta lins-lus.. haha..



Nu ska jag ta tag i att rensa bland fotona på datorn.. Sen ska jag göra lite lunch. Det blir nog sallad idag..



SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: