Till start




Förkylningstider

2009-04-25 22:09:33

Nu är vi lite mindre förkylda. N's näsa rinner fortfarande på mornarna, å jag har lite hosta till å från imellanåt. Men inte värre än så. Vi har varit ute en stund varje dag å fått frisk luft, det har ju varit så fint väder. =) Idag var vi ute på lotten hela dagen (Igen =P) å grillade å bara hade mysigt. Älskling å brorsan fixade N's gunga så hon kunde gunga, för det gillar hon verkligen. =) Då blev hon så glad så hon tjöt. Haha, sötnosen. Vi skrubbade insidan på växthuset rent från "alger" eller vad det nu är för grönt som växer där inne, å monterade upp hammocken å sådär.. =) Härligt härligt. Å jag kom ihåg att ta med solskyddsfaktor till mej. Smörjde på N lite oxå, för vill ju inte att hon ska bränna sej eller få hudcancer eller nåt sånt. Dessutom behöll vi kläderna på idag, även om det var varmt så blåste det lite där ute, så.. Vi tänker INTE ta av oss för tidigt, å bli ännu mera sjuka.. =S Nu ska vi bli friska, å sen ska vi VARA friska. *punkt slut* Såg på alla barnen ute idag som sprang runt i t-shirts å shorts bara.. En var så snorig å hade näsdukar i fickan på jeans-shortsen, å en annan hade hosta så man trodde hon skulle kräkas.. Fattar inte att deras föräldrar inte håller ungarna inne när de är så sjuka, eller åtminståne tar på dem ordentligt med kläder..! Två tjejjer sprang runt i bikini, i samma stund som jag fick ta på mej min tjockare tröja för det blåste så.. *???* Har en känsla av att antalet barn som är ute på gården kommer decimeras nu, eftersom de kommer ligga sjuka allihop. Eller så är dom ute å springer ändå.. Å blir ännu sjukare.. Stackars barn. *skaka på huvet*

Sitter egentligen vid datorn för att godkänna min deklaration, men jag tror inte att jag orkar. Har kämpat mot ögonlockens stängning i över en timme nu.. Får ta deklarationen imorrn istället. Ska nog gå å lägga mej.. *gäääsp*
Imorrn ska jag å N iväg till tant K å farbror A.. =) Fika-dags! *längtar* Får se om det blir en promenad dit eller hur vi gör.. Beror på hur vi känner oss imorrn..


Mammas å pappas sötnos <3

Ett glas cola till, sen sängen, för nu orkar jag inte vara vaken mera..

God Natt !



SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: