Till start




Glad Påsk!

2009-04-11 11:05:30

Igår var det kalas för tant K. Det var jätteroligt å trevligt. =) Massa (musik-)lekar, trevligt folk, god mat å bra musik.. =) Kunde inte blivit bättre. *tummen upp* Körde hem älskling å lillan vid halvåtta-tiden, sen åkte jag tillbaka.. Var typ sist kvar, hjälpte till med lite städning å så.. Var hemma halv två. Men men.. Första gången jag är ute själv å roar mej sen lillan kom.. Å det var ju en toppenbra första gång. =)

Presenterna till tant K
(hon fick en jättefin rosa pelargon i en rosa kruka oxå..
Fyller man tant, så gör man, å då är det pelargoner som gäller.. =P)



Här är överraskningspresenten som jag satt uppe halva natten
för att få färdigt

Ledtrådarna har jag inte skrivit än i det här skedet, men dom hamnade på vänster sida om korsordet sen.. Det var mest sånt som handlade om K å sånt som vi gått igenom/genomlidit/upplevt tillsammans.. Blev riktigt lyckat faktiskt. Å så blev hon ju glad när hon listat ut vad det blev i de rosa rutorna.. =)

Som sagt, en himla trevlig kväll, men det värsta var att N bestämde sej för att vakna två gånger på natten, så jag gick upp å tog henne, för jag tänkte ju att jag skulle få sovmorgon.. Men neeeejdå. Älskling deklarerar kl.7 att han har migrän. Så jäkla typiskt.. =S Så här sitter jag nu, trött som jagvetintevad, har sovit typ två timmar inatt, å försöker underhålla N så gott det går.. *kväver en gäspning* Detta blir en kul dag. Not. =(
Nu står hon här bredvid mej å klappar i händerna å skrattar. Hon är på toppenhumör idag. Vilken tur att det smittar av sej lite.. Går ju inte att vara trött å grinig när man ser henne på sånt humör.. =) Hon hade så roligt igår på kalaset, för hon fick en massa uppmärksamhet å klappade i händerna när alla andra gjorde det, å fick smaka på tårta å krypa runt å härja.. =)

Idag ska vi till brorsan å hans tjej på påskmiddag.. =)
Imorrn är det kalas för lilla N's syssling..

Nu ska jag gå å se hur det är med älsklingen inne i sovrummet..

GladPåsk!


Amelie

Stackars. Inte kul när man MÅSTE gå upp! Hehe. Men va roligt att du hade roligt! =)



PUBLICERAT: 2009-04-12, 16:23:55 | URL: http://elefteria.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: