Till start




Livet kan inte vänta

2009-04-01 09:36:17

Jag har följt Sabinas blogg. Om Sabinas kamp. Mot elakartad hudcancer, som spridit sej till hjärnan å överallt.. Usch. Natten till igår gick hon bort. Först blev hon bättre, å sen försvann hon helt. Konstigt det där.. Känns så konstigt att man fått veta så mycket om den här personens liv, genom att läsa hennes blogg, där hon å hennes familj skrivit å hållit bloggläsarna uppdaterade. Å hon har inte ens vetat vilka som läser.. Jag ska iaf köpa boken "Livet kan inte vänta" som handlar om hennes, å två andra personers, kamp om livet. Men hon har iaf kommit till en bättre plats nu. *skänker en tanke till henne och hennes familj*

Förkylningen sitter i. =S Blää.. Både jag å lillan är snoriga nu. Hon smittade väl av sej på mej.. Men hon har värst på morronen å jag har värst om kvällarna.. =( Men som tur är så kommer ju älskling hem å tar hand om henne på kvällarna så jag kan få vila upp mej lite.

Eftersom vi är förkylda går vi inte utanför dörren idag heller.. Synd, för vädret ser riktigt härligt ut. Men vi får allt bli friska först.
Har insett att det gäller att ta tillvara på allt i livet. Allt bra ska man ta till sej, å allt "dåligt" ska man lära sej nåt av. Så är det bara..

Nu ska jag ta lite lypsyl å gå å sätta mej i soffan å gosa lite med lilla N..



*snörvel snörvel host host*



SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: