Till start




Mos i skallen

2009-04-20 09:56:44

Ja, idag är jag seeeg.. Lilla N bestämde sej för att vakna 6.15 imorses.. =S Inte direkt lagom tid om jag får bestämma.. Men men.. Vi gick upp. Inte mycket att göra. Nu sitter hon å leker med klossar på golvet. Det är mycket sortering. En del ska tydligen vara i kartongen, så då stoppar hon ner dem där. Å en del ska vara överallt på hela golvet, så då kastar hon iväg dom så långt hon kan. Å en del ska ligga i en liten hög bredvid henne.. Å så kanske det blev fel på de i kartongen? Då måste hon plocka ut alla igen, å börja om.. Å jag fick INTE bygga nånting med klossarna. Då välte hon omkull det direkt å började sortera de klossarna oxå.. Haha, hon är så söt. =) *kärlek* Å hon går nästan bara nu. Måste öva lite mer på balansen, å komma ihåg att sätta ner hela foten, inte gå på tå för då blir det för vingligt.. Hon är så duktig, mammas lilla fisgris. =)

Men anledningen till att jag har mos i skallen idag, är nog att vi gick upp über-tidigt igår, å åkte med T & J till Ullared. Å där gjorde vi slut på både energi å pengar.. =P Blev en massa bra inköp. *nöjd* Inte nämvärt mycket till mej, men älsklingen fick nya byxor å shorts å en tröja, å lilla N fick ju massa kläder å grejjer.. Men leksakerna är födelsedagspresenter. Hon fyller ju faktiskt år snart. Om 33 dagar enligt nerräkningen. Ojoj. Stora tjejjen. =) Inte mammas å pappas lilla bäbis längre.. =| Mixed feelings här alltså.. Men ska bli roligt att ha nått en milstolpe ändå. Å kalas är ju alltid roligt. =)

På tal om kalas ja.. Jag själv hinner ju fylla ett år till här snart.. =S Har inte hunnit tänka på det nästan alls.. Får väl försöka hitta på nåt kuligt sätt att fira att man blir halvvägs till femtio. (Eller kanske en sorg-dag? haha.. Kanske inte är nåt att fira.. =P)

Nu vill inte N leka med klossarna längre.. Jag sitter här med en hel hög i knäet. Hon har gett mej en å en under hela tiden jag skrivit det här inlägget. Får nog ta å busa lite med henne.. =)



SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: