Till start




Rocker-girl

2009-04-29 21:28:42


Mammas lilla hårdrockare.. =)

Hennes hår har blivit långt nu, å alldeles lockigt.. (?) Vart kom det ifrån? Både jag å älskling har ju rakt hår.. Men hon är så söt i sina lockar.. =)
Å hon ÄLSKAR hårdrock. Hon diggar järnet så fort hon hör nån sån låt. Så självklart får vi klä henne som en rocker imellanåt.. =P

Idag har vi varit på Överby med T & H (självklart, vilka annars?!) å N var sååå nöjd när hon fick åka i framsätet istället.. Det är hennes favoritplats i bilen. Ingen gråt alls idag. Å inte igår heller, för då fick hon oxå åka fram.. Fick iaf handlat lite till mej själv för en gångs skull.. Ett par plommonlila linnebyxor, å en tröja. N fick en ny pyjamas med Tiggr på, å ett parasoll till vagnen. (rea, skitbra, för vi behövde verkligen ett sånt..) Kikade på bilbarnstolar oxå. Vore trevligt om den billiga varianten passar bra i våran bil. *hoppas* Men den andra var inte så jättemycket dyrare iofs.. Så får bli en ny snart.. Å grindar skulle vi behöva köpa. Hmm.. Får kika lite närmare på det nåndag..

Desutom har jag bokat å betalat biljetterna nu. Jag å tant K ska ju på Ladies Night i Scandinavium, Göteborg den 17 oktober..! (Min 25-årspresent till henne..) =) Ska bli skitkul! Längtar redan!

Nu ska jag byta en stinkblöja å sen är det läggdags för hela familjen tror jag..

GodNatt!


Tant Kim

fan va jag längtar!! :) Nu börjar nedräkningen tills vi kan dreggla äver gubbarna.. ;)


Tant Kim

Fan va kul, jag längtar redan.. Vem vill inte sitta å dreggla över 50-åriga gubbar.. ;)


Amelie

Hehe har kikat på den tröjan till Hugo me, den e ju assöt! Och nova är så fin så fin i sina blonda lockar. =)



PUBLICERAT: 2009-04-30, 12:56:02 | URL: http://elefteria.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: