Till start




Sovstil =D

2009-04-02 10:37:43


Ja, såhär ligger lillan å sover nu
Ser ju inte sådär våldsamt bekvämt ut.. Haha..


Det syns inte riktigt på bilden, men rumpan är UPPE i luften nästan. =)
 Värst vad blänkigt lakanet såg ut på bilden (?)
Nu ska jag koka upp lite vatten, droppa i lite Oleum Basileum å ställa in i sovrummet..
Blir lättare för henne att andas genom den lite täppta näsan då..

Idag ska vi försöka komma ut. Iaf en liiiten liten stund. Vi kan gå ut på gården å gunga lite eller så.. Kanske en sväng till affären å köpa mjölk. För nu håller jag på att bli galen, klarar inte av att vara inne längre..
*GAaahhH!*
Å N's näsa är inte så farligt snorig längre. Å jag är inte så täppt heller.
Så idag ska vi gå UT. *längtar redan*
Men först får hon ju vakna, å äta å sådär..

Sängkläderna hänger på vädring på balkongen. Ska bli skönt att lägga sej i en nyvädrad, nybäddad säng ikväll..


Ahh, härligt med sol. Jag får massa energi. =D
Ska nog tillochmed slösa bort lite av den på att dammsuga.. Haha..

Nu ska jag njuta lite av lugnet medan lilla N sover..



SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: