Till start




Utmaning

2009-04-23 11:49:58

Blev utmanad av Mimi ( http://mimiamelie.wordpress.com )


1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?

..slutet till den nivå där det låg före graviditeten. Ett..
(Stora boken om barn)

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Novas hår. Hon står å kikar vad jag gör vid datorn..


3. Vad var det senaste du såg på tv?

Efter Tio, på fyran

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
11.30? (Nej, den var bara 11.21)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

Massa ljud utifrån (har fönstrena öppna) Katterna som busar i sovrummet. Nova som klampar omkring å pratar.. TVn står på i bakgrunden.. Grannarna sitter på loftgången å pratar..

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Igår. Gungade med Nova å promenad

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?

Nova. Måste ha en öga på den busungen hela tiden, så hon inte gör en massa rackartyg..

8. Vad har du på dig?
Linne, BH, mjukisbyxor

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?

Nej, inte inatt. Inte vad jag minns iaf..

10. När skrattade du senast?

Nyss.

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

En tavla (mammas) Två hörnhyllor med diverse grejjer på. Två tavlor till..

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Ehh.. konstigt? Njaaee..


13. Vad tycker du om den här utmaningen?

Tidsfördriv. Är nog roligare för de som läser den än för mej..

14. Vilken var den senaste film du såg?
Hmm.. Film? Sällan jag ser på film nuförtiden.. Var nog Harry Potter, såg den i helgen.

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?

Ojdå, svår fråga.. Hmm.. Ett hus till mej å min familj, är nog det första iaf.. =)

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Jag har skitsvårt att följa recept om jag ska baka eller laga mat. (Med resultat efter det oxå.. *suck*)
Vill gärna ta bort eller byta ut eller lägga till en massa saker..

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?

Va? Vilka konstiga frågor.. Jag vet inte. Har inte förberett mej mentalt för sånna här frågor idag.. =S
Meen.. Det enda jag kan komma på som vore en bra sak är ju "Utrota Fattigdomen"

18. Tycker du om att dansa?
Självklart. Gör inte alla det? =)

19. George Bush?

Om jag tycker om George Bush? Ehh.. Har nog ingen åsikt. Känner ju inte honom..

20. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Nova. Men det heter hon ju redan. =) Milo om det var en pojke nästa gång. (Om jag får bestämma..)

21. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?

Ja, det skulle jag nog kunna överväga. Om omständigheterna skulle vara perfekta..

22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
"Vad sen du är!" eller "Du är försenad!" =P

23. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
Fyra? Kan inte välja.. Alla som vill får gärna svara. =)



SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: