Till start




Utmaning

2009-04-04 22:02:42

Jag blev utmanad av Amelie. Brukar inte göra sånna här utmaningar. Men nu är jag uttråkad, så det passade ju ganska bra ikväll då.. =P

Fyra tvprogram jag brukar se:
- CSI
- Familjen Annorlunda
- Lyxfällan
- Hem till Gården

Fyra saker jag gjorde i går:
- Duschade
- Läste bok för lillan
- Borstade katterna
- Lagade middag

Fyra som står på min önskelista:
- Ny kamera
- Träningskort
- Frisörbesök
- Presentkort

Fyra saker jag avskyr:
- Falska människor
- Sömnsvårigheter
- Snö å slask (Vill ha vååår. Nu.)
- Falska rykten

Fyra saker jag tycker om att göra:
- Fika
- Umgås med familjen
- Promenader i ljumna sommarkvällar
- Shoppa =P

Fyra saker jag åt i går:
- Fruktsallad
- Knäckebröd med ost
- Fil å müsli
- Kokt potatis, kotletter å bearnaisesås

Fyra namn jag skulle kunna tänka mig att döpa ett barn till (förutom det/dem jag redan har)
- Lilly
- Jamie
- Ella
- Milo

Fyra snabbmatsställen jag gillar:
(Hur stort är utbudet här då? Inte enorm direkt..)
- McDonald's
- Lai Thai
- Golden Flower
- Max
 
Fyra personer som jag ringer eller sms:ar nästan varje dag:
(Varför utgår den här utmaningen från att man ens har 4 vänner..?)
- Tommy
- Mamma
-
-


Amelie

Hehe jag håller med. Det är ingen jag sett som har lyckats fylla den sista frågan :P



PUBLICERAT: 2009-04-05, 11:57:12 | URL: http://elefteria.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: