Till start




Utsövd =)

2009-04-28 07:47:49

Ja, det borde hon vara iaf. N somnade ju redan halv åtta (!) igårkväll, å vaknade inte förrän sju imorses. Eller, hon hade nog lite mardrömmar eller så på tidiga kvällen, fick ta upp henne två eller tre gånger för att hon grät. Men jag tror att hon gjorde det i sömnen, för hon somnade om så fort jag bara tagit upp henne ur sängen. Hon måste varit jättetrött, lilla älsklingen.. <3
Men jag är oxå utvilad. Gick å la mej ganska tidigt ändå igår, så jag kände mej faktiskt pigg imorses.. Vaknade typ halv sju.

Nu sitter jag här å lyssnar på Rix Fm's webradio, för Kim ska spela lajv hos MorronZoo idag.. =) Vi sprang ju på honom igår på Oden. Då skulle han bara luncha å sen iväg till Sthlm igen. Hans låt som dom spelar hela tiden på radion nu är ju skitbra. *digga digga* Å N dansar direkt när hon hör introt till "Here comes the night".. =) Vi är fans. *haha*

Idag ska jag ringa å kolla upp lite försäkringar, å så håller vi tummarna för att swedbanks hemsida ska vara alive and kicking idag, så vi får betalat räkningarna. Igår var den död. =S

Nu ska jag göra mej lite frukost..


Amelie

Känner du Kim eller tycker du bara om honom? Puss



PUBLICERAT: 2009-04-28, 09:39:30 | URL: http://elefteria.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: