Till start




15 månader

2009-08-25 09:21:00

Ja, nu är N 15 månader. Tiden bara rinner iväg..
Mammas älskling har blivit så stor..
Kan tyvärr inte bjuda på några bilder, för de ligger fortfarande i kameran, å den tog jag med till brorsan igår för att dom ska kunna fotografera valparna.. Ja, dom har ju flyttat dit nu. Så nu är dom två humans, två katter, två vuxna hundar å nio valpar i en tvåa. Liiite trångt var det allt. Valparna är 4 veckor, å megasöta! Var ganska svårt att slita sig därifrån å gå hem. Man kan sitta hela dagen å bara titta på dom.. =)

Mitt lilla hjärta har blivit hes oxå. (?) Vet inte vart det kommer ifrån, helt plötsligt lät hon som att hon hade världens whiskey-röst som hon jobbat hela livet för att få. Typ.. Skumt. Försökte kika ner i halsen på henne igår, men det var ju inte det lättaste.. Men såg iaf att hon har en vit prick under tungan (?) som det är lite rött runt.. Men jag tror att det kan vara efter att hon brutalt stack in en penna i munnen häromdagen, för det såg ut att göra ganska ont å hon grät en skvätt efteråt.. =S Verkar det inte bli bättre i halsen får vi nog ta oss till BVC imorrn.. Bara för att vara på den säkra sidan..

Ja, jobbintervjun var det ju jag egentligen skulle skriva om i det här inlägget.. Glömde nästan bort.. =P
Det var ett jobb som personlig assistent. Kändes väl ganska bra. Men jag har ju noll erfarenhet av det, å jag förstår ju om hon (som kräver ganska mycket vård och hjälp) vill ha mer erfaren personal. Men men.. Vi får se. Hon skulle höra av sig inom ett par dagar.. Är ju inte inom det området jag egetnligen vill jobba, men man får ta det som finns i dagens läge. Det är nog inte värre än att jag skulle kunna stå ut ett tag iaf..

Nu är det frukostdags för min del..


N


Angelica

hej hej.. japp, blogg har jag skaffat, men jag vet ännu inte om det är min grej. vi får se.. hur e det med er då? kram



PUBLICERAT: 2009-08-25, 13:14:05 | URL: http://muchlov.blogg.se/
angelica

jo, tack, det börjar väl bli bättre men vi är fortfarande helt boom täta.. men men.. vi hoppas vara redo nästa vecka..

aaa, jag skall ge det en chans.. tycker också det är kul art läsa bloggar.. roligt att se vad alla har för sig.. kram



PUBLICERAT: 2009-08-26, 19:09:33 | URL: http://muchlov.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: