Till start




Internet-strul

2009-08-16 20:07:15

Ja, om ni undrar så strular vårt internet. Det förra abonnemanget tog slut, å vi skulle kicka igång det nya mobila internetet, men då funkar det inte..! *arrghh..!* Tror det saknas drivrutiner.. =S Men det går ju inte att ladda hem nya, när man inte har nåt internet ju.. =( Så just nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra..
Sitter hemma hos mamma å snyltar nu..
Har läst ikapp mig på bloglovin-bloggarna.. "Bara" 54 inlägg att läsa.. *PuH!* Men men..

Nu ska jag gå å umgås lite innan det är dags för mig å N att gå hem..


Amelie

Haha ja visst är det roligt. Jag brukar också ha så få inlägg att läsa ;)



Det var ju überlängesen vi träffades nu ju! Vad sägt om en dejt snart? puss



PUBLICERAT: 2009-08-17, 14:09:16 | URL: http://elefteria.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: