Till start




Piggelin

2009-08-09 04:21:44

Ja, nu är det mitt i natten, å jag å N är vakna. Hon vaknade vid 2, å har inte alls velat somna om.. Har dåsat till lite, men så fort vi närmar oss sängen igen, så spärrar hpn upp sina rödsprängda ögon, som hon inte alls vill stänga.. =S Så vi är vakna. Men nu är jag klarvaken, så det spelar egentligen ingen roll. Hon är tyst å smyger omkring här i halvmörkret.. Kommer å kryper upp i famnen imellanåt å vill gosa, kramas å pussas å bara sitta en stund. Så hon är ju inte direkt pigg, egentligen. Vill bara inte sova.. Men så somnade hon alldeles för tidigt på kvällen, så det är kanske inte så konstigt. Hon som somnat runt 21.30 det sista somnade redan 19.30 (!) efter att vi varit å handlat. Somnade i bilen, å vaknade inte när jag bar upp henne, så det var ju bara att lägga henne i sängen. Får väl se om hon inte blir trött snart igen.
Nu ligger hon på vardagsrumsmattan å kramas med Ior (som är större än henne) ser jättegulligt ut. Klappar han lite på huvudet å viskar nånting till honom. Min lilla underbara unge. *Kärlek* Nu ska jag göra en mugg nyponsoppa till henne å se om hon inte kan slappna av å somna snart.. Gäspningarna är långa nu, å hon gnuggar ögonen.
GodNatt!



SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: