Till start




Söt som socker

2009-08-31 13:26:09

N fick en lysande idé för någon vecka sen.. (har ju inte haft kameran hemma, så har inte kunnat lägga upp bilderna förrän nu) Hon kom på att hon skulle klättra upp på en köksstol. Å sen upp på bordet. Å sen tömma ut heeela sockerströaren som hennes glömska mamma lämnat på bordet. Å sen smaska i sig så mycket strösocker hon bara hann innan mamma plockade ner henne igen.
Förgrymmade unge. (!) Men jag kunde ju självklart inte låta bli att hämta kameran å föreviga detta "hyss".. =P






(kan tillägga att numera ligger våra köksstolar ner, så nu finns ingen chans att hon kommer upp på bordet mera..)


Anna m. Leo&Lovis

Mums va gott!

Sådär gör Lovis oxå, klättrar upp på borden ;) Man får ju bättre utsikt! Haha!

Gullegrisar!

Imorgon ska Lovis skolas in på dagis & jag ska snart gå brevid en tjej på "Accent" på siba för att lära mig kassan ;) *svänger i min jobbvärld ;)*

Kram på er o hoppas allt är bra! Dax för en fika snart tycker jag!


Jessica

Hehe vilken lite buse :) Hon är så sööt!



PUBLICERAT: 2009-09-01, 10:47:16 | URL: http://minfamiljojag.blogspot.com/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: