Till start




Internet-lös..

2009-12-04 15:04:40

Suck.

Suck suck suck.

Försöker vara lite positiv, men det går inte så bra. Det är slaskigt ute, kallt å jävligt, mörkt å trist å inget kul alls. Internetet hemma funkar inte, å dom renoverar hos grannen, så vi har tagit vår tillflykt upp till mamma, för att N ska kunna sova lite.. Inte lätt att sova med femton betongborrar i full action väggivägg liksom..
Dessutom var det strömavbrott i förmiddags, precis när jag skulle ringa till lönekontoret för att begära ett korrekt ifyllt arbetsgivarintyg, så jag missade henne som jag skulle prata med.. :( Får ringa imorrn igen då.. Surt oxå att det inte ens är jag som gjort felet som gör att jag inte får a-kassa utan att det är lönekontoret som inte vet hur man fyller i blanketterna ordentligt. :( Taskigt tycker jag..  Så nu dröjer det väl någon månad extra innan jag kan få pengar, tack vare detta.. Najjs..

N sover iaf på mormors soffa. Snarkar tillochmed, så den var nog bekväm.. ;) Jag sitter här å parasiterar lite på mammsen internet å sliter lite på tangentbordsknapparna.. Ska väl snart koka en kopp kaffe.. Kan jag behöva.

Ikväll är det iaf tjejjkväll. SOM jag har längtat! Ska bara försöka lista ut hur jag ska ta mig dit.. Har försökt tigga skjuts med E, men hon svarar inte.. (?) Så jag kanke borde kolla upp lite bussar å sådär.. Ingen jäkel vågar ju cykla i sånt här slask-is-slask-halk-väder.. Eller.. JAG vågar inte iaf. Inte mittinatten sen när jag ska hem i vilket fall.. Å kommer säkert ha träningsvärk i skrattmusklerna, om jag känner mina tjejjer rätt.. ;P

Men nu vet ni iaf varför jag inte är online de här dagarna, måste få ordnat internetet först..


En ganska gammal bild på N som jag hittade här på mammas dator..
Kokosboll är gott.. Men kladdigt..!
:)


Amelie

tagentbordsknapparna. HAHA! Du menar inte Tagenterna eller? Du var tvungen att komplicera ordet till det maximala ;) Söta du ;P



PUBLICERAT: 2009-12-08, 10:43:22 | URL: http://elefteria.blogg.se/
Amelie

Haha visserligen är det bra att vara tydlig men jag tror (och hoppas) att alla förstår att du inte klinkar på pianot medans bloggen uppdateras =)Hehe

Stefan sa precis samma sak ang bilderna när ni spelar. Haha och hans mamma klagade på Stefans dubbelhakor ^^ Men men jag tycker tt ni är fina! <3

Hur länge ska ni bli parasiter hemma hos mormor tro? Och varför har ni inget internet?

kramar



PUBLICERAT: 2009-12-12, 07:11:20 | URL: http://elefteria.blogg.se/
Amelie

Tack tack. Själv hade jag ju hoppats på lite större, jag tyckte hela tiden att jag var för liten. Haha. Kanske tänker annorlunda nästa gång. =) Jag skulle aldrig komma på tanken att lägga ut bilder på min mage nu! Haha! Nej det får allt vänta tills nästa graviditet! ;)



Jag har inte sett några bilder på din mage heller! =O Haha ;) Kramar



PUBLICERAT: 2009-12-16, 22:14:59 | URL: http://elefteria.blogg.se/
Elin

hahaha kladdmaja :)



PUBLICERAT: 2010-01-16, 02:37:38 | URL: http://kembar.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: