Till start




En produktiv dag

2009-02-26 23:21:43

Idag har vi varit väldigt produktiva.. =) T är ju hemma pappaledig nu när jag är sjukskriven å inte får lyfta, så det känns nästan som semester eller nåt. Var längesen vi var hemma tillsammans alla tre, vardagligt. Men det är mysigt. Men inte idag, idag har det varit håll-i-gång.. Men det känns bra. Vi åkte iväg imorses å beställde en ny spis, å kom hem igen redan innan det första avsnittet av Hem till gården ens hunnit börja. *chock* (När var jag utanför huset med lillan å kom hem innan Hem till gården senast?? *Hmm..* Har nog aldrig hänt ännu..) Så när vi satt å tittade på det å väntade på att lillan skulle bli trött å vilja sova, så kändes det som att klockan var mitt på eftermiddagen.. Å så var det inte ens slut på förmiddagen än. (!!!)
Sen väntade vi på att brorsan skulle få besiktigat sin bil, å sen lånade vi den lite.. (Vår bil är ju död. Batteriet iaf.. *suck* Går inte ens att jump-starta den längre.. Stendöd.) ..å åkte å storhandlade på Maxi. Lilla N ville inte missa ett tillfälle att vara med å handla, så hon totalvägrade att sova, fast hon var jättetrött. Men hon hade roligt iaf.. =) Fick rida på pappas axlar lite, å det var superkul! Sen när vi kom hem åt vi middag (Pizza faktiskt, fy på oss..! Men gott var det..!) Å sen satte vi igång å plockade ut allt ur skåpen i köket. Blir nog till å börja riva ner imorrn om allt går enligt planerna.. Det svåra var ju att ställa de sakerna man behöver på ett lätt-tillgängligt ställe.. Men men..
Lilla N vägrade att sova på hela eftermiddagen, så hon slocknade redan halv nio.. Hoppas hon sover länge imorrn då. Hon har fått för sej att sju är en lagom tid att vakna om mornarna.. =| Vet inte om jag tycker det.. Jag tyckte att nio var lagom. Å de senaste har hon ju vaknat redan innan sju.. =S Sisådär roligt..

Imorrn ska älskling å brorsan hämta spisen på förmiddagen, å sen ska vi väl sätta igång med projekt köksbyte..

Nu ska jag kolla färdigt på IceRoadTruckers.. =)


Kolla in frisyren, lite Elvis-inspirerat.. Haha.. =)


Vilken bra leksakslåda..!
Det får plats både en bäbis OCH en massa leksaker..


Therese & Hampus

Hallo : D

Jo, livet som ensamstående gick jätte bra. Hampus var hur snäll som helst hela dagen. Somnade halv 23 : )



Jo, nu har jag hittat lite hur man skall greja i Photoshop så nu hände det grejer ; ) Nä, den är inte klar. Orkade inte mer igår bara.



Vad skoj, hoppas att den blir bra : ) Skall bli spännande att se när de är färdigt i köket : D Hoppas att allt flyter på och det inte blir problem.

Vi tar och åker till Gbg idag och kikar runt lite : ) Får baka senare så får ni komma på fika och en pause : D



Kramar



PUBLICERAT: 2009-02-27, 09:32:09 | URL: http://nuppi.blogg.se/
Theresia L. Marissa

Kl 7 är faktiskt en väldigt lagom tid att vakna tycker jag, med tanke på framtida dagistider osv. Plus att det innebär ju att barnen kan lägga sig ganska tidigt på kvällen också vilket betyder en lugn stund för föräldrarna att pusta ut på kvällen! ;-) Jon har alltid fått lägga sig vid kl 19 på kvällen, direkt efter bolibompa! Fast jag är ju morgonpigg av mig så därför resonerar jag så.



Idag ska vi hem till mamma och basta.



Kramar.



PUBLICERAT: 2009-02-27, 10:14:47 | URL: http://theresia-marissa.se
Noomi & Emilio

heej

jorå nu har jag uppdaterat lite i bloggen ;)

Nja jag åkte på de oxå, även oscar.. men jag var väl värst tror jag.. spydde var 5:e tll 10_ minut hela måndagen.. trodde jag skulle dö eller nåt, usch :)

Men emilio spyr fortfarande, fattar inte.. snart 1 vecka ju.. han har blivit så smal oxå..=(



oh kul med o röja ur kök, eller ja, resultatet iaf =D

Allt bra med er??

kramar i massvis



PUBLICERAT: 2009-02-27, 20:50:40 | URL: http://familjenvalladares.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: