Till start




Kanske är dags?

2009-02-06 22:28:20

Ja, nu var det faktiskt ganska många dagar sedan jag bloggade.. Men det har inte hänt så mycket, så ni har inte missat nåt.. Livet har rullat på. T & H var här i tisdags oxå, blev promenad å middag. Lax å potatis. Mums. =)  I onsdags var vi till A & L å fikade. Lilla L är ju bara för söt. Men trött, så hon somnade.. I torsdags hände inte så mycket. Vi var bara hemma, jag hade huvudvärk å lillan var på topphumör å superbusig. Idag har vi varit å köpt provfärg till lillans rum. Blev två olika nyanser. Så imorrn ska brorsan komma hit å hjälpa älskling att röja å riva å grejja, så förhoppningsvis får vi provmålat på kvällen.. =P *kanske överoptimistisk nu(?)*
Imorrn blir det en tur på loppis med mamma å Natalie igen. Har blivit vårt lördagsnöje. =) Sen hem å grejja lillans rum.
Sådär, nu är ni uppdaterade. =P

Nu springar lillan omkring i gåstolen som en galning å kör in i allt (inklusive katter, bokhyllor å mina tår..) troligtvis håller hon igång för att hon känner att hon börjar bli trött, men hon vill inte sova. Så var det igår kväll. Fick kämpa rätt bra för att få henne att somna. Hoppas det går lättare ikväll..
Nu blir det lösgodis å cocacola å mysa i soffan med familjen. =) Härlig fredag..


Nu är det brunt..
Inte så fint. Inte på mej iaf..
Hmm.. Den bilden blev lite skum, ser ut som att jag har klippt av det, men det har jag inte.. Ifall nån nu skulle tro det.. (?)
Jag har iaf köpt ljusare färg nu, så jag ska bara muta nån att hjälpa mej att göra slingor. =P


Lilla N & lilla H "hjälper till" med dammsugningen.
Inte så lätt för mej med två busungar hängandes i sladdarna..



Dagens middag: Korvstroganoff å ris
*mums*



~*Busungen*~
*kärlek*


GodKväll!


Amelie

Nej men de va väl inte så farligt :D Fast iofs ser man ju inte hur DU ser ut i färgen utan bara hur färgen ser ut ^^ Hehe men jag ser fram emot en efterbild med =)

Jodå kvällen har allt vart bra ändå, jag har städat lite å min kusin (som bor på gården brevid XD) har vart här å hälsat på en stund. Men jag kommer väldigt gärna över på en fika någon annan dag ändå :O Å ni är NATURLIGTVIS välkomna över till oss på en fika någon dag! Det hade vart väldigt kul tycker jag =)

Konstigt att man bor så nära men ändå aldrig ses. :P Det får vi ändra på ;) Ha det underbart!



PUBLICERAT: 2009-02-07, 02:09:31 | URL: http://elefteria.blogg.se/
Amelie

Hehe naturligtvis förstår jag att allt är lite upp-och-ner när man håller på att renovera. Här hemma är det lite påsar å lådor å sånt osm vi inte riktigt har fått ork till att packa upp än =) Men vi hoppas att folk har översikt med det. Det är mestadels saker som jag inte riktigt vet vart vi ska ha det :S Jobbigt ;)



Jaa... När känner ni att ni har tid med en fika mitt i allt :D ? Kramar



PUBLICERAT: 2009-02-07, 18:40:27 | URL: http://elefteria.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: