Till start




Nu är det på gång..

2009-02-16 22:22:06

 

Ja, nu har vi fått tömt ur hela lilla N's blivande rum. =) Å börjat riva tapeter.. Det är väl så gott som färdigt, så imorrn ska jag måla väggarna med grundfärg om jag får tillfälle.. Lilla N ville gärna vara med å grejja inne i sitt rum, hon röjde runt som en tok i över en timme.. *haha* Hon trivdes därinne iaf, det bådar ju gott.. =P (De blå tapeterna är alltså dom som ska rivas ner.. Tog bilderna innan vi kommit igång med rivningen ordentligt..)

Förut idag fick lillan tag i skeden när hon skulle äta mat. Det resulterade i det här:
 
Pasta med tomat&mozarella-sås över hela stolen. Å över HELA ungen..
Men kul hade hon.. =)

Som en konsekvens av detta fick hon bada:
  
Ja, i vasken. Jag kan inte bada henne själv i badkaret. 
Eller.. Kan å kan. Ryggen pallar inte.. =S Men vasken funkar utmärkt. =)

 
Sen gosade vi i handduken en lång stund *mys*

Nu sover både lillan å pappan. Jag sitter uppe å bloggar. Kanske skulle jag hänga upp den sista tvätten å sen gå å lägga mej jag oxå. Måste bara kolla när det var jag måste börja fasta inför op. Hoppas jag får äta imorrn oxå. *hatar fasta* Efter mina fastande sex dagar å sju nätter på sjukhuset sist, så har jag blivit helt knäpp. Så fort nån nämner ordet "fasta" så blir jag skithungrig.. =S Så nu får jag nog göra en macka först, innan jag går å lägger mej.

GodNatt!



SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: