Till start




Snö snö snö..

2009-02-10 12:18:43

Ja, nu snöar det ordentligt här. Jag var inte direkt sugen på det. Tyckte att det kunde varit i december, men nu kvittar det ju liksom. Men men.. Kanske vi får användning för pulkan N fått ändå då.. =P Så idag är det pulkaåkning på schemat i eftermiddag. Hoppas det inte börjar töa helt plötsligt bara.. =S

Funderar på att baka. Hittade mitt recept på goa vaniljbullar igår, å blev så sugen. Men det tar emot lite.. Det blir alltid en himla massa disk, å det är ju det tråkiga med bakningen. Blir bättre sen när vi gjort iordning köket, då ska jag få en diskmaskin har älskling lovat. =) Annars har jag inget emot att handdiska, men det ser ju så mycket ut med alla bunkar å allt när man har bakat..
På tal om kök, så hittade vi ett JÄTTEbilligt på nätet. Vi ringde direkt, men det var två före oss som hade paxat. =S Men vi håller tummarna att dom ska få kalla fötter.. För det skulle bli bra med dom luckorna i vårat kök.

Funderar på vad jag ska göra till middag. Igår gjorde jag ju pannkakor, det var mums, men inte så nyttigt kanske.. Särskilt inte eftersom vi hade grädde å sylt på dom. =P Men det var mumsigt. =) Men idag får det bli nånting bättre.. Älskling blir väl iofs sen, för han har ju snöjour efter jobbet.. Stackarn. Inget kul.. Men bra för det blir ju extrapengar..
Får bli kyckling idag tror jag.. Det är ju mums. =)

Nu vaknar väl snart mitt lilla monster, så jag ska försöka hinna slänga i mej lite lunch nu..


Massa snö på gården..


Amelie

Fa nva gött med diskmaskin! Jag tjatar som fan på min älskling at vi ska skaffa de så småningom men de vill han inte. Onödiga utgifter säger han. Ändå så klagar han på att han måste diska. :P Karlar.



Men då vet jag vart ni bor :D Men då ses vi hemma hos er på torsdag vid 12-tiden? :D



PUBLICERAT: 2009-02-10, 14:35:04 | URL: http://elefteria.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: