Till start




BVC-kontroll å ny design

2009-01-14 21:28:22

Igår var jag sjuk.. Usch, det var inget kul alls.. Så då fick T vara hemma.. Första riktiga VAB-dagen alltså. Spännande.. Inte.
Dom var på BVC å gjorde hörseltest å mätningar.. Hörseltestet visade jättebra (!) å numera är skruttan inte så liten.. Hon väger 9870 g å är 72.5 cm lång nu.. =) Den här gången hade hon växt ordentligt.. Men att det var så liten ökning sist berodde på att jag slutade amma, då brukar det dimpa ner lite i kurvorna.. Men nu är hon "back on track" igen..
Jag låg mest på soffan hela dagen å kvällen.. Gjorde ingenting på hela dagen. Var såååå trött. Men nu är jag frisk igen. =) Var bara en släng av sjuka, som gick över med en gång, som tur var..

Idag tog vi en promenad med N's mormor, så att lilla N fick sova ut ordentligt i vagnen.. Hon sover verkligen som bäst i vagnen, utomhus. Sen har T å H varit här, å sen kom även J hit, å så blev det fika (cocacola å chokladkaka såklart..!) å sen McD-mat på kvällen.. Ajaj, inte så bra, men men.. Det var mumsigt. =)

Å som ni ser så har T varit igång å pimpat bloggen, igen.. =P Skitsnyggt blir det varenda gång. Nu är jag riktigt nöjd, hon är så duktig! Dessutom kan man nu följa bloggen via bloglovin' för det tyckte T var bra.. =P Så varsågoda å prenumerera eller vad det kallas.. *haha* Inte så insatt än, men jag lär mej.. Verkar rätt smart tycker jag.. (Finns en söt liten knapp här till höger man kan klicka på.. *tipsa*)

Nej, nu ska jag gå å kolla in släktingen som är med i "made in sweden" på tvn.. =) Heja Kim!

GodNatt!


Marie ~ Williams Mamma ♥

Är du släkt med Kim?



PUBLICERAT: 2009-01-14, 22:42:08 | URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Marie ~ Williams Mamma ☆

OK, han brukade fixa våra däck när han jobbade på Vianor



PUBLICERAT: 2009-01-17, 09:32:14 | URL: http://mzetterblad.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: