Till start




Gnäll gnäll gnäll.. *haha*

2009-01-08 22:39:57

Idag har vi varit på promenad med T & H.. Lilla H var så söt såå i sina nya fina vantar som han fått av oss i julklapp.. (...bl.a...) Å dom passade så bra oxå, toppen! =) Det var slaskigt å blött ute å på sina ställen var det riktigt halkigt på isen, men inte på långa vägar lika halt som det var igår när jag tog lilla N i vagnen för en promenad.. Shit påm fritt, det var ren isgata hela vägen till Hjortmossen.. Inte en torr fläck på vägen nånstans. (Vart tog halkbekämpningen vägen, kan man undra..?) Några husägare hade lite halvseriöst slängt ut lite sand på trottoaren utanför deras hus, men inget som hjälpte nämvärt. Tog nästan en timme att gå en sträcka som brukar ta 20 minuter ungefär.. Kanske en halvtimme.. Å nu ikväll känner jag hur ont jag har i vaderna efter att ha parerat sladdar i två dagar.. =( Ajaj..
Men när vi kom fram till T & H så vankades det kladdkaka å coca cola, å då var ovädret ute glömt för en stund.. =P Mina jeans var blöta typ upp till knäna, så dom fick hänga på tork sålänge, så jag slappade runt i mina långkallingar.. Såå snygga..! *ehurm.. ironi* Men dom fyller sin funktion iaf.. Frös inte på hela vägen.. Men sen när vi skulle åka hem med älsklingen efter att han slutat, så skojade jag att jag skulle åka i långkalsongerna endast, utan jeans, å då fick jag världens mest idiotförklarande blick av honom, å nåt slags hot om att om jag inte genast tog på mej jeansen så.. Haha. =P Så dom åkte på ändå. (Vilket kanske var tur.. Haha.. Jag klär inte direkt i långkalsonger..)

Ikväll har vi badat, lillan å jag. =) Hon plaskade å jag parerade så hon inte skulle hamna under ytan när hon tippar.. Hon är helt vild när det är baddags, älskar verkligen att bada.. =) Haha, plaskar så man får städa hela badrummet efteråt.. Å jag skulle duscha efteråt, å lyckades klanta mej å få in citrus-schampo i ögonen. Fyyy *PiiiiiiiiP* vad ont det gjorde!!! Sköljde å sköljde å sköljde med vatten, å till slut fick jag bort det värsta.. Gör fortfarande ont å känns helt torrt i ögonen.. Å imellanåt börjar dom rinna.. =( Ajajaj, inget roligt alls. Rekommenderar INTE att stoppa Headandshoulders-shampo i ögonen, för det gör ooont! (Ifall ni inte räknat ut det själva..)


Världens sötaste lilla mört.. =P



Nej, nu ska jag ta mina röda, rinnande stackars ögon å gå å sätta mej framför tvn istället.. Å massera mina träningsvärkiga vader.. *gnäll gnäll gnäll* =P
GodNatt!


Therese & Hampus

Vantarna smakade smaskens sa Hampus tidigare : )



AJ! Låter verkligen inte alls gott med schampo i ögat.. tycker synd om

får bli en tröst kram



PUBLICERAT: 2009-01-08, 22:55:51 | URL: http://nuppi.blogg.se/
Anonym

Hampus sa tidigare att även vantarna smakade smaskens..



Aj! låter verkligen inget vidare med schampoo i ögat. Får bli en tycka synd om dig kram



SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: