Till start




IKEA idag..

2009-01-27 22:42:40

Ja, idag "skjutsade" jag brorsan å Natalie till Ikea i Göteborg.. (Absolut iiiingen baktanke med att ställa upp som chaufför... Hehe.. Absolut inte för att jag vill dit själv. Nejdå. *ehurm..*) Lilla N skötte sej så fint i bilen hela vägen ner, fast hon var vaken. Annars brukar hon ju somna ganska fort i bilen nuförtiden, men inte idag. Men hon hade ju Natalie som skojjade å busade med henne när hon blev lite uttråkad. Som tur var, för jag fick änna koncentrera mej på körningen. Råkade ju hamna i rusningen på vägen ner.. Inte kul. Men vi kom allt fram till slut. Trots massa massa vägarbeten å omläggningar.
Sen hade jag som tur att brorsan ville bjussa mej på lite mat när vi kom fram. Vi var hungriga allihop. Lilla N fick en pommesfrittes att gnaga på. Det var ganska gott såg det ut som.. Haha..
Det råkade ta ganska lång tid där på IKEA, men men.. Brorsan å Natalie skulle ju köpa sängar å grejjer.. Måste ju utprovas å sen beställa hemkörning å sånt.. Tog lite tid. Å lilla N tröttnade lite efter en stund så jag fick bära henne, men det gick allt bra ändå.. Med tanke på att hon inte sovit nånting på eftermiddagen, så skötte hon sej finfint ändå.. =) Men hon stenslocknade i bilen. Vi hann inte ens packa in grejjerna innan hon somnade. Stackars liten. Jobbigt med sånna utflykter, till ställen där det finns för mycket att se å uppleva.
Jag var jätteduktig å handlade bara för, inte ens, 300:- *stolt* Har lite svårt att behärska mej på det stället i vanliga fall, men idag var jag duktig. *klappa på huvudet*

   

Nya glas, lite större storlek än de vi har.. Sen julpynt. Söta hjärtan att ha i granen. (på rea såklart!) Sen skåplucks-lås å nya skålar till lillans gröt. Å en grön boll med "taggar" till henne oxå. Å en leksakslåda på hjul.
(Ja, jag veet, den är rosa. Å kommer troligtvis att skära sej mot tapeterna inne i hennes rum sen, men de blåa var skitfula. Å de gröna var alldeles spygröna. Så då fick det bli en rosa. Det var det bästa alternativet. Jag orkar inte ha leksaker ÖVERALLT längre..)
Men jag hittade ju en MASSA potentiella saker att köpa när vi får lite mer pengar. =) Såklart. *haha*


Skitglad skitunge på IKEA =)

Det här är vad som pågår här hemma just nu:
Nattning

Hmm.. Smygreklam oxå.. Haha.. =P


GodNatt!


Therese & Hampus

Det var mycket fina saker som inhandlades på IKEA.. vill också Nu får vi alltså plats med mer Cola i ett glas ; P

Mycket fin reklam du har smygit in ; )



Kramar



PUBLICERAT: 2009-01-27, 22:59:03 | URL: http://nuppi.blogg.se/
Therese & Hampus

Jo, jag har också upplevt detta om man tycker Enter. Så nu klickar jag alltid på min lilla tuchpad : )



(noll koll på den stavningen ;P)



PUBLICERAT: 2009-01-27, 23:14:57 | URL: http://nuppi.blogg.se/
Anna m. Leo&Lovis

Åh, va duktig du va som bara handla för 300 kr! Hade jag aldig klarat ;) Vill oxå ta en tur till Ikea, men får nog vänta ett tag till tror jag. Vi ska ju renovera klart lite först...o det tar sin lilla tid! (Eller ja inte renovera klaaart allt men jaja...lite iallafall) Kram!



PUBLICERAT: 2009-01-29, 10:28:49 | URL: http://niomanader.blogg.se/
Mimi

Åh, fin hon är lilla snäckan! :) Riktig sötnos, hoppas det är bra med er alla tre! :)



/Kramar från skåne!



PUBLICERAT: 2009-01-29, 20:57:50 | URL: http://www.mimiamelie.wordpress.com

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: